Війна внесла у наше життя величезну невизначеність. Це суттєво ускладнює прийняття рішень, як щоденно-побутових, так і довгостроково-стратегічних. Ми не встигаємо якісно обробити величезний обсяг інформації, яку ми отримуємо щодня, і тому часто не знаємо, як діяти в тій чи іншій ситуації. Попри це, нам все одно постійно потрібно приймати сотні рішень, складних (вже евакуюватися чи ще ні?) і елементарних (що б з’їсти?).
Дати Кожна середа тижня.
Місце проведення Україна. Київ, вул. Антоновича 118.
• Від шуму до сигналу: основні пастки сприйняття.
• Від сигналу до історії: як ми створюємо сенси.
• Від історії до рішення: пошук «справжнього» значення.
• Від рішення до пам’яті: що і як ми пам’ятаємо і як це впливає на наступні рішення.
• Дії за умовчанням. Точка відліку. Як ми її обираємо і як формуємо ментальні рахунки. b. Разом чи окремо? Інтеграційний і сегрегаційний підходи. c. «Нас зливають!». Вплив емоцій на прийняття рішень.
• Соціальні норми мирного і воєнного часу: коли вони допомагають і коли шкодять. b. «Чому чиновники не служать?»: як відчуття (не)справедливості впливає на наші дії. c. Ігри зі стратегічної взаємодії.
Директор Інституту поведінкових досліджень та доцент American University Kyiv. Володимир займається академічними та policy дослідженнями, які вивчають поведінку людей та фактори, що впливають на прийняття рішень, а також викладає поведінкову економіку для магістрів, МВА студентів та проводить навчальні програми для бізнесу (ДТЕК, СКМ, Райффайзен Банк, ПУМБ, Sevier, Softserve тощо) і міжнародних організацій (ПРООН, USAID). Володимир здобув ступінь магістра економічної теорії у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» і ступінь PhD з економіки в Університеті Кентукі (США), в також проходив навчання на окремих курсах у Гарвардському університеті (США) та Центрально-Європейському Університеті (Угорщина).
Заступниця директора Інституту поведінкових досліджень в American University Kyiv, має ступінь бакалавра філології та магістра журналістики Києво-Могилянської академії. Працює над проєктами, які вивчають поведінку та фактори прийняття рішень у різних ситуаціях. Наталія вважає важливим популяризацію наукового способу мислення та прийняття рішень на основі даних, тому регулярно ділиться результатами досліджень з широким загалом, публікуючи статті в медіа (Forbes, Українська правда, Vox Україна тощо). Вона також проводить тренінги з поведінкової економіки, критичного мислення та м’яких навичок для неурядових організацій, компаній та студентів.