Прийняття рішень в умовах невизначеності: Поведінкова економіка воєнного часу

Війна внесла у наше життя величезну невизначеність. Це суттєво ускладнює прийняття рішень, як щоденно-побутових, так і довгостроково-стратегічних. Ми не встигаємо якісно обробити величезний обсяг інформації, яку ми отримуємо щодня, і тому часто не знаємо, як діяти в тій чи іншій ситуації. Попри це, нам все одно постійно потрібно приймати сотні рішень, складних (вже евакуюватися чи ще ні?) і елементарних (що б з’їсти?).

Дати Кожна середа тижня.

Модуль 1. Коли невизначеність зашкалює: Як ми приймаємо рішення під час війни?
12.02.2025

• Від шуму до сигналу: основні пастки сприйняття.

• Від сигналу до історії: як ми створюємо сенси.

Модуль 2. (Не)раціональні рішення під час війни: чому ми їх приймаємо і чи можемо їх покращити?
19.02.2025

• Від історії до рішення: пошук «справжнього» значення.

• Від рішення до пам’яті: що і як ми пам’ятаємо і як це впливає на наступні рішення.

Модуль 3. Евристика вибору: чому обирати складно і як ми з цим пораємося.
26.02.205

• Дії за умовчанням. Точка відліку. Як ми її обираємо і як формуємо ментальні рахунки. b. Разом чи окремо? Інтеграційний і сегрегаційний підходи. c. «Нас зливають!». Вплив емоцій на прийняття рішень.

Модуль 4. Під тиском соціальних норм: Як оточення впливає на наші рішення.
05.03.2025

• Соціальні норми мирного і воєнного часу: коли вони допомагають і коли шкодять. b. «Чому чиновники не служать?»: як відчуття (не)справедливості впливає на наші дії. c. Ігри зі стратегічної взаємодії.

Ви сформуєте вмiння:

  • Ви навчитеся розуміти процес прийняття рішень та фізичних обмежень вашого мозку в умовах колосальної невизначеності і стресу, щоб навчитися бути більш ефективними і самоусвідомленими.
Вартість навчання:
9 000 грн

СПІКЕРИ

Володимир Вахітов

Володимир Вахітов

Директор Інституту поведінкових досліджень та доцент American University Kyiv. Володимир займається академічними та policy дослідженнями, які вивчають поведінку людей та фактори, що впливають на прийняття рішень, а також викладає поведінкову економіку для магістрів, МВА студентів та проводить навчальні програми для бізнесу (ДТЕК, СКМ, Райффайзен Банк, ПУМБ, Sevier, Softserve тощо) і міжнародних організацій (ПРООН, USAID). Володимир здобув ступінь магістра економічної теорії у Національному університеті «Києво-Могилянська академія» і ступінь PhD з економіки в Університеті Кентукі (США), в також проходив навчання на окремих курсах у Гарвардському університеті (США) та Центрально-Європейському Університеті (Угорщина).

Наталія Заїка

Наталія Заїка

Заступниця директора Інституту поведінкових досліджень в American University Kyiv, має ступінь бакалавра філології та магістра журналістики Києво-Могилянської академії. Працює над проєктами, які вивчають поведінку та фактори прийняття рішень у різних ситуаціях. Наталія вважає важливим популяризацію наукового способу мислення та прийняття рішень на основі даних, тому регулярно ділиться результатами досліджень з широким загалом, публікуючи статті в медіа (Forbes, Українська правда, Vox Україна тощо). Вона також проводить тренінги з поведінкової економіки, критичного мислення та м’яких навичок для неурядових організацій, компаній та студентів.

Залишити заявку на участь

    Ми використовуємо файли Cookies

    Цей сайт використовує файли Cookies, щоб забезпечити вам більш якісне обслуговування. Будь ласка, дозвольте використовувати ці файли для подальшої роботи з веб-сайтом.

    WhatsApp Telegram