У світі, де професії з’являються та зникають швидше, ніж ми встигаємо їх опанувати, критично важливо регулярно “піднімати голову” від поточних завдань і дивитися на горизонт. Наші зустрічі — це не теоретичні дискусії про майбутнє, а практичні сесії, де ми опановуємо інструменти, підходи та навички, які вже застосовуються в професіях завтрашнього дня.
Дати
11 листопада 2025 року
(17:30 - Welcome coffee)
18:00 - 20:00
(кожен 1-ий та 3-ій вівторок щомісяця)
Місце проведення
Простір УШУ
м. Київ,
вул. Антоновича, 118
🔍 Дослідження живих прикладів
Кожна зустріч присвячена одній професії майбутнього. Всього плануємо дослідити 21 таку професію протягом року. Ми не просто говоримо про них абстрактно — ми розбираємо реальні кейси з практики, опановуємо конкретні інструменти та підходи, які допоможуть бути ефективними в нових ролях
🧩 Декомпозиція навичок
Разом розбираємо: які знання, навички та компетенції потрібні для цих професій? Що з цього вже є у нас? Що можна розвинути? Де здобути недостатнє?
⚡ Від інсайту до дії
Кожна зустріч завершується практичними кроками: що конкретно кожен учасник може зробити найближчим часом, щоб наблизитися до професії майбутнього?
Cпівзасновниця Української Школи Управління, сертифікований консультант з управління, бізнес-коуч, освітня дизайнерка
HR менторка, консультантка, дослідниця. HR influencer. Авторка програм для HR та лідерів
🔍 Дослідження живих прикладів
Кожна зустріч присвячена одній професії майбутнього. Всього плануємо дослідити 21 таку професію протягом року. Ми не просто говоримо про них абстрактно — ми розбираємо реальні кейси з практики, опановуємо конкретні інструменти та підходи, які допоможуть бути ефективними в нових ролях
🧩 Декомпозиція навичок
Разом розбираємо: які знання, навички та компетенції потрібні для цих професій? Що з цього вже є у нас? Що можна розвинути? Де здобути недостатнє?
⚡ Від інсайту до дії
Кожна зустріч завершується практичними кроками: що конкретно кожен учасник може зробити найближчим часом, щоб наблизитися до професії майбутнього?
Chief Development Officer — це архітектор самонавчальної організації. Той, хто створює екосистему, де кожен співробітник стає лідером свого розвитку, де знання не губляться, а накопичуються і множаться, де навчання — не окрема функція, а ДНК культури.
Чому це важливо зараз
• Швидкість змін випереджає традиційне навчання — поки створюється курс, реальність уже інша
• Лідерство стало розподіленим — організаціям потрібні лідери на кожному рівні, а не лише в топ-менеджменті
• Знання — новий капітал — компанії, які вміють зберігати та використовувати свій досвід, мають конкурентну перевагу
• ШІ потребує якісних даних — організаційна пам’ять стає основою для навчання AI-систем
• Культура важливіша за стратегію — без культури безперервного навчання жодна трансформація не спрацює
Що будемо досліджувати:
• Самонавчальні організації
Як перейти від “навчаємо людей” до “створюємо систему, яка вчиться сама”? Які принципи, структури та процеси це забезпечують?
• Культура розподіленого лідерства
Як сформувати середовище, де ініціатива та відповідальність — норма на всіх рівнях? Чим це відрізняється від класичного leadership development?
• Управління знаннями як система
Як створити корпоративну пам’ять, яка працює? Від документування досвіду до створення баз знань, які живуть і оновлюються
• Архівування для майбутнього
Як зберігати уроки з проєктів так, щоб вони ставали основою для навчання людей та ШІ? Які практики та інструменти для цього існують?
• Інтеграція навчання в бізнес-процеси
Як зробити так, щоб розвиток не був окремою активністю, а природною частиною роботи? Практики embeded learning
• Вимірювання розвитку організації
Як зрозуміти, що організація справді стає самонавчальною? Які метрики, індикатори та сигнали про це свідчать?
“Розвиток організації — це не програма навчання. Це створення живої системи, яка вчиться швидше за зміни навколо неї”
HR-експертка та консультантка
Chief Development Officer — це архітектор самонавчальної організації. Той, хто створює екосистему, де кожен співробітник стає лідером свого розвитку, де знання не губляться, а накопичуються і множаться, де навчання — не окрема функція, а ДНК культури.
Чому це важливо зараз
• Швидкість змін випереджає традиційне навчання — поки створюється курс, реальність уже інша
• Лідерство стало розподіленим — організаціям потрібні лідери на кожному рівні, а не лише в топ-менеджменті
• Знання — новий капітал — компанії, які вміють зберігати та використовувати свій досвід, мають конкурентну перевагу
• ШІ потребує якісних даних — організаційна пам’ять стає основою для навчання AI-систем
• Культура важливіша за стратегію — без культури безперервного навчання жодна трансформація не спрацює
Що будемо досліджувати:
• Самонавчальні організації
Як перейти від “навчаємо людей” до “створюємо систему, яка вчиться сама”? Які принципи, структури та процеси це забезпечують?
• Культура розподіленого лідерства
Як сформувати середовище, де ініціатива та відповідальність — норма на всіх рівнях? Чим це відрізняється від класичного leadership development?
• Управління знаннями як система
Як створити корпоративну пам’ять, яка працює? Від документування досвіду до створення баз знань, які живуть і оновлюються
• Архівування для майбутнього
Як зберігати уроки з проєктів так, щоб вони ставали основою для навчання людей та ШІ? Які практики та інструменти для цього існують?
• Інтеграція навчання в бізнес-процеси
Як зробити так, щоб розвиток не був окремою активністю, а природною частиною роботи? Практики embeded learning
• Вимірювання розвитку організації
Як зрозуміти, що організація справді стає самонавчальною? Які метрики, індикатори та сигнали про це свідчать?
“Розвиток організації — це не програма навчання. Це створення живої системи, яка вчиться швидше за зміни навколо неї”